2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-09-18

Region Skåne bjuder in till fortsatta samtal med förbundscheferna

Region Skåne har under året bjudit in till dialogmöten med de olika samordningsförbunden i Skåne.

2024-09-17

Grundutbildning FINSAM rullar på

Nationella rådet har arrangerat en digital grundutbildning för nyanställda i förbunden och nya styrelsemedlemmar ell…

2024-09-16

Världsdagen för psykisk hälsa i Malmö

Den 10 oktober är det åter igen tid för Världsdagen för psykisk hälsa i Malmö programmet är enligt nedan:

2024-09-16

Styrgruppen Kryddgårdenmodellen träffas för uppstart av hösten

Den 24 maj har FINSAM beviljat finansiering för ytterligare tre års projektarbete inom Kryddgårdenmodellen som stöd…

2024-09-13

Helsingborg får ny förbundschef

Samordningsförbundet FINSAM i Helsingborg har ny förbundschef from den 1 september 2024. Den nya förbundschefen hete…