2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-09-20

Dialogmöte kring forskning inom integrering och mångfald i arbetslivet

FINSAM i Malmö kommer tillsammans med Lunds universitet, Normconsulting och Arbetsmarknadsavdelningen i Malmö stad j…

2024-09-20

Nationella rådet bjuder in er förbundschefer till en dialogträff kring uppdateringen av Kunskapsstödet den 20/9

Nationella rådet har genomfört en partsgemensam översyn kring insatser finansierade av samordningsförbund. Detta är…

2024-09-20

Samtal med sektion 18 på Arbetsförmedlingen

Utredaren på FINSAM har fått i uppdrag att ha kontakt med tre medarbetare på sektion 18 inom Arbetsförmedlingen i Ma…

2024-09-19

Malmö och Skåne Nordost fortsätter erfarenhetsutbytet

FINSAM i Malmö och Skåne Nordost har under året haft ett erfarenhetsutbyte kring kontakt med Region Skåne AI m.m.

2024-09-18

Region Skåne bjuder in till fortsatta samtal med förbundscheferna

Region Skåne har under året bjudit in till dialogmöten med de olika samordningsförbunden i Skåne.