2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-10-07

Plötsligt händer det...

Rekryteringsservice, en del av Arbetsmarknadsavdelningen Malmö stad bjuder in till ett event med temat ”Anpassningsb…

2024-10-02

Seminarium kring implementering och spridning av Malmökraften

PwC har tagit fram en manual för spridning och implementering av Malmökraften. Denna kommer presenteras på Arbetsför…

2024-10-01

REKO styrgrupp på Ubåtshallen

FINSAM i Malmö är delaktig att administrera styrgruppen för REKO samarbetet mellan Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelleborg…

2024-09-26

FINSAM i Malmö samlar chefsnätverk

Två gånger per år samlas de högsta tjänstepersonerna i Malmö inom primärsjukvården och psykiatrin, Arbetsförmedlinge…

2024-09-23

Ny revisor för FINSAM i Malmö

KPMG utser för statens räkning revisor åt FINSAM i Malmö. Vi tackar Johan Rasmusson för flerårigt arbete med revisi…