Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2025-05-28

Samstart har slutkonferens i Helsingborg

Efter tre år går nu arbetsförmedlingens satsning, via ESF, Samstart i mål med en slutkonferens. FINSAM i Malmö blev…

2025-05-27

Ledningsgrupp samsjuklighet maj

Ledningsgruppen för samsjuklighetsreformen i Malmö hade vårens sista träff idag.

2025-05-26

Omnämnande i Arbetsmarknads- och socialnämndens årsanalys 2024

Under 2024 jobbade FINSAM tillsammans med Arbetsmarknads- och socialförvaltningen och funktionsstödsförvaltningen fö…

2025-05-23

Styrgrupp LÖK gemensamma insatser träffas på Arbetsförmedlingen

FINSAM i Malmö sitter med i den lokala överenskommelsen kring gemensamma insatsers styrgrupp som sekreterare.

2025-05-23

Öresundssamarbete inom ramen för Inter Reg

Under Lök gemensamma insatser finns ett mål kring förbättrad kompetensförsörjning för företag med kompetensförsörjn…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit