2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-10-23

FINSAM i Malmö omvärldsbevakar kring tal till text lösningar inom socialtjänst

Daglig verksamhet har kontaktat FINSAM i Malmö med en förfrågan om att göra en omvärldsbevakning kring hur tal till…

2024-10-23

Protokoll klart styrelsemöte 241018

Styrelsen i FINSAM i Malmö har sammanträtt den 18 oktober och nu är protokollet från detta sammanträde signerat.

2024-10-23

Hur ser vi till att anpassningsbehov inte överträffar kompetens?

Rekryteringsservice, en del av Arbetsmarknadsavdelningen Malmö stad bjuder idag in till ett event med temat ”Anpassn…

2024-10-22

Förprojektering i samverkan i dialog

Idag träffades Arbetsmarknads- och socialförvaltningens resurser för extern finansiering, verksamhetssamordnare på A…

2024-10-22

Finsamsnack -verksamhetsplan 2025

Verksamhetsplanerna inför 2025 är i full gång att skrivas. Utifrån detta har FINSAM i Malmö i år valt att blicka ut…