2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2019-09-24

Styrelseprotokoll 9 september underskrivet

FINSAM styrelse hade styrelsemöte 9 september. Nu har protokollet skrivits under.

2019-09-23

Malmökraften presenterar sig på SKLs Idékonferens En välfungerande och inkluderande arbetsmarknad 23/9 och 27/9

Sveriges Kommuner och Landsting (SKL) arrangerar tillsammans med Arbetsförmedlingen två idékonferenser med likalydan…

2019-09-20

Styrgruppsmöte på Aktivitetscenter

Idag träffas styrgruppen på Aktivitetscenter och följande står på agendan:

2019-09-19

Maria Malmö Tramadol avslutar med stor konferens kring missbruk

I samband med att Maria Malmö avslutar sitt projekt kring Tramadol bjuder de in till en stor konferens om missbruk b…

2019-09-16

FINSAM med i paneldebatt under Världsdagen för psykisk hälsa

Världsdagen för psykisk hälsa är ett årligt återkommande arrangemang för alla Malmöbor – men, särskilt för dig som h…