Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2020-12-15

SUS nätverket avslutar året

Idag hade SUS nätverket ett avslutande samtal kring det arbete som görs kring justeringar i SUS efter uppdateringen…

2020-12-04

Uppstartsmöte Avanti 2.0

På fredag kommer FINSAM i Malmö träffa projektledningen på Avanti 2.0 och ha en uppstartsdiskussion med följande dag…

2020-12-03

Uppstartsmöte FRAM

På torsdag kommer FINSAM i Malmö träffa projektledningen på FRAM och ha en uppstartsdiskussion.

2020-12-01

FRAM öppnar dörrarna för anmälning av deltagare

Nu kan samarbetande myndigheters handläggare börja informera deltagare om FRAM. Malmö stad har tagit fram följande i…

2020-11-26

FRAM startar 2021

Syftet är att skapa en förrehabiliterande och arbetslivsinriktad insats med tydlig riktning mot arbete och/eller stu…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit