Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2025-03-24

Protokoll styrelsemöte FINSAM i Malmö mars 2025

Protokoll styrelsemöte FINSAM i Malmö 21 mars är nu underskrivet. Arbetet med samsjukligheten i Malmö och FINSAM:s r…

2025-03-19

Lunicore fortsätter presentera möjligheter till effektiv resursanvändning genom AI

På fredag träffar deltagare från styrgruppen för LÖK gemensamma insatser Lunicore för att diskutera möjligheten till…

2025-03-19

CES modell för implementering

Centrum för epidemiologi och samhällsmedicin på Region Stockholm har jobbat fram en modell för implementering som re…

2025-03-19

Workshop kring rätt deltagare till rätt utbildning

LÖK gemensamma insatser träffades idag underledning av Tankens Gnista AB och diskuterade utmaningar kring rätt delta…

2025-03-18

Styrelsemöte FINSAM i Malmö mars 2025

Styrelsen samlas för styrelsemöte den 21 mars kl. 13-14.30 på Stadshuset i Malmö. Följande står på agendan:

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit