Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2025-04-08

Effektiv resursanvändning genom AI på Inkluderande jobbsök

FINSAM i Malmö möter projektledningen på Inkluderande jobbsök utifrån samtal i styrgruppen LÖK gemensamma insatser o…

2025-04-07

Styrgrupp LÖK gemensamma insatser träffas

På agendan för dagens styrgruppsmöte stod följande:

2025-04-02

Tre samordningsförbund tar sig an processledningsuppdrag åt Samstart på Arbetsförmedlingen

Arbetsförmedlingens projekt Samstart har implementerats i ordinarie verksamhet from i år. I samband med detta har de…

2025-04-02

FINSAM konferens 2025 i Stockholm

Den årliga konferensen för den finansiella samordningen hölls av stapeln idag i Stockholm med följande program.

2025-04-02

FINSAM i Malmö deltar i ledningsgrupp för samsjuklighetsarbetet i Malmö

Ledningsgruppen för arbetet med samsjuklighetsutredningen i Malmö träffades idag under följande dagordning:

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit