2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-11-08

FINSAM i Malmö jobbar vidare tillsammans med Malmö stad och Vuxenpsykiatrin kring samsjuklighetsutredningen

Idag fortsatte samtalen kring hur FINSAM i Malmö skulle kunna vara en resurs för arbetet i Malmö kring samsjuklighet…

2024-10-31

Intervju om UVAS

Idag ska FINSAM i Malmö få en möjlighet att dela med sig av sina erfarenheter kring Unga som varken arbetar eller st…

2024-10-30

Delårsrevision 2024

KPMG har utsett en ny revisor för FINSAM i Malmös del och hon träffade idag tillsammans med Malmö stads och Region S…

2024-10-25

Samsjuklighetsutredningen och FINSAM i Malmö

Samsjuklighetsutredningen föreslår i sitt slutbetänkande, Från delar till helhet – Tvångsvården som en del av en sam…

2024-10-23

FINSAM i Malmö omvärldsbevakar kring tal till text lösningar inom socialtjänst

Daglig verksamhet har kontaktat FINSAM i Malmö med en förfrågan om att göra en omvärldsbevakning kring hur tal till…