2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-10-15

Utbyte av nuläge med samverkansansvarig på Försäkringskassan

Idag träffar FINSAM i Malmö samverkansansvarig på Försäkringskassan som är ansvarig för FINSAM i Skåne/Blekinge. På…

2024-10-08

Årets femte styrelsemöte

FINSAM i Malmö håller årets femte styrelsemöte den 18/10. Följande står på dagordningen:

2024-10-08

Arbetsmarknads- och näringslivsdagarna

I år kommer FINSAM i Malmö besöka Arbetsmarknads– och näringslivsdagarna där temat är "Från bidrag till jobb – idag…

2024-10-08

Styrgruppsmöte Malmökraften oktober 2024

Styrgruppen för Malmökraften träffas på onsdag. På agendan står redovisning av resultat samt diskussioner kring plan…

2024-10-07

Funktionsstödsförvaltningen ber FINSAM omvärldsbevaka kring tal till text AI

Efter den förstudie som FINSAM bidrag till att ta fram i våras kring att använda AI inom daglig verksamhet återkom…