Till innehållet

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2022-03-18

Information om Arbetsförmedlingen hos Internationella kvinnoföreningen

Inom ramen för ett pågående uppdrag framkom ett behov av information om Arbetsförmedlingens tjänster hos en grupp ut…

2022-03-17

Styrgrupp Utebliven etablering SFI

Imorgon kommer styrgruppen för Utebliven etablering SFI träffas.

2022-03-16

Styrgrupp Malmökraften

Idag diskuterade styrgruppen för Malmökraften förutsättningar inför ett fortsatt samarbete efter 2022 kring de erfar…

2022-03-16

Styrelseprotokoll underskrivet

Styrelseprotokollet från det senaste styrelsemötet i FINSAM i Malmö är nu underskrivet.

2022-03-15

Dialog kring återrapportering till regeringen av samordningsförbundens verksamhet

Försäkringskassan samlar varje år in information från bland annat SUS och återrapporterar hur det gått för den finan…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit