Till innehållet

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2020-04-27

Det nationella SUS nätverket träffas digitalt

SUS nätverket träffas imorgon för att diskutera bland ett utkast på den rapport som tagits fram för att kunna jämför…

2020-04-23

Styrgruppsmöte Aktivitetscenter via Teams

Även Aktivitetscenter har styrgruppsmöte imorgon. Följande ska avhandlas där:

2020-04-23

Styrgrupp Malmökraften

Imorgon har Malmökraften styrgrupp med följande agenda:

2020-04-22

Nationell referensgrupp kring kommunikation angående FINSAM i Sverige

Finsam i Malmö är med i en nationell referensgrupp för att utveckla kommunikationen kring FINSAM. Tanken är att ett…

2020-04-16

Promemoria Språkplikt – Deltagande i grundutbildning för rätt till försörjningsstöd

FINSAM i Malmö har beretts möjlighet att inkomma med ett remissvar på Promemoria Språkplikt – Deltagande i grundutbi…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit