2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2017-10-27

Styrelsemöte i FINSAM i Malmö 20/10

Den 20/10 fattades bland annat beslut om styrgruppsutbildning, uppdrag att inventera intresse för en ny insats, en f…

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

2017-10-26

Läge om idé att överlappa varandra.

Rapporten 10 år med FINSAM i Malmö presenterades idag inför ett fyrtiotal människor i FINSAMs medlemmar.

2017-10-24

Träffa FINSAM insatser

Träffa företrädare för FINSAM insatser i Malmö på ett enkelt sätt och mingla med andra kollegor bland FINSAMs medlem…

2017-10-23

Styrgruppsmöte Aktivtetscenter

På styrgruppsmötet för Aktivitetscenter träffades Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och Malmö stad för att disku…