Till innehållet

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2024-05-16

Styrgrupp LÖK gemensamma insatser

Den lokala överenskommelsen för gemensamma insatser mellan Malmö stad och Arbetsförmedlingen syftar till att genom s…

2024-05-15

Möteslänk till föreläsning om ChatGPT och AI den 16 maj

2024-05-15

Styrgruppsmöte FRAM

Idag hade FRAM vårens sista styrgruppsmöte

2024-05-14

Förstudie: AI

Finsam i Malmö strävar efter att få fler organisationer i Malmö att använda sig av AI för att uppnå en effektivare…

2024-05-08

Rehabkoordinering i fokus

Samordningsförbundet Skåne Nordost och FINSAM i Malmö träffade idag Andreas Johansson och pratade rehabkoordinering.

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit