Till innehållet

2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

Fler nyheter

2025-12-10

FINSAM i Malmö kopplar samman

Efter att ha fångat en förfrågan via SKR;s portal Dela digitalt kring informationsdelning träffade FINSAM i Malmö id…

2025-12-10

FINSAM informerar på försäkringskassan

På torsdag kommer FINSAM i Malmö informera om sin verksamhet för försäkringsutredare på Försäkringskassan som jobbar…

2025-12-09

Samsjuklighetsarbetet håller årets sista ledningsgrupp

Året med arbetet i ledningsgruppen för samsjuklighetsarbetet i Malmö avslutades idag. Nästa års planerade verksamhet…

2025-12-09

Samordningsförbundet Stockholm stad pratar IPS

Idag besökte fyra representanter från Samordningsförbundet Stockholm stad Malmö och mötte IPS unga för att prata sam…

2025-12-08

Beslutsgrupp Malmökraften avrundar året

Malmökraften har haft sin sista beslutsgrupp och följande frågor stod på agendan:

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit