Till innehållet

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2021-06-17

Styrgrupp Avanti 2.0

Styrgruppen för Avanti 2.0 träffades idag.

2021-06-15

Nationell kommunikation kring värdet av FINSAM - målgrupper

FINSAM i Malmö deltar i en arbetsgrupp som jobbar med framtagande av en nationell kampanj med syfte att visa värdet…

2021-06-14

SUS nätverket diskuterar stöd till referensgrupp

FINSAM i Malmö har blivit inbjudna att delta i referensgrupp för framtagande av nytt rapporteringssystem som Försäkr…

2021-06-08

FINSAM i Malmö stödjer satsning kring sociala remisser via kultur på recept

FINSAM stödjer en samarbetssatsning kring sociala remisser via kultur på recept där kompetenscentrum för primärvårde…

2021-06-08

Finsam i Malmö satsar på samordning inom utbildning

Finsam i Malmö satsar på samordning mellan vuxenutbildningen, Arbetsmarknads-och socialförvaltningen, Region Skåne o…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit