Till innehållet

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2021-08-31

Höstens första styrelsemöte

FINSAM i Malmö startar höstens styrelsearbete den 3/9 med styrelsemöte på stadshuset. Dagordningen ser ut som följer…

2021-08-30

Absorbering och metoddiskussioner i Malmökraften

FINSAM har under sommaren gått igenom all den dokumentation som finns kring Malmökraften sedan projektet startade 20…

2021-08-23

Kommunikationssatsning diskuteras kring Malmökraften

Idag var FINSAM med på ett uppstartssamtal kring kommunikationssatsningen kring Malmökraften.

2021-08-20

Samordningsförbundet Helsingborg och FINSAM i Malmö träffas

Idag träffas samordningsförbundet Helsingborg och FINSAM i Malmö och diskuterar eventuella möjligheter till samarbet…

2021-08-19

Uppdrag kring unga utrikesfödda kvinnor.

FINSAM i Malmö har blivit tillfrågade att delta i ett arbete med att inventera vilka gemensamma problem myndighetern…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit