Till innehållet

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2018-10-31

Tertialuppföljning i FINSAM utvecklas

I syfte att lyfta fram insikter tydligare och möjliggöra för styrelsen att styra över beslutade insatser har förslag…

2018-10-29

SUS rapport september 2018

Kansliet har fått i uppgift att ta fram en löpande SUS rapport månadsvis

2018-10-26

Delårsredovisningen i FINSAM 2018 är skriven

Delårsredovisningen har presenterats för styrelsen och kommer föredras för revisionen den 12/11

2018-10-26

Kunskapslyft

Idag deltog cirka 60 personer i Finsams kunskapslyft på Malmö Live

2018-10-25

Styrgruppsutbildning

Idag träffades ett 30 tal deltagare i FINSAMs olika styrgrupper under ledning av Joakim Tranquist och diskuterade st…

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit