Till innehållet

2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2023-11-14

Kryddgårdenmodellen har styrgruppsmöte

Idag träffades styrgruppen för Kryddgårdsmodellen. Bland annat presenterades uppföljning av verksamheten, relationen…

2023-11-08

Samtal med Samordningsförbundet Skåne Nordost leder till sammankoppling kring validering

FINSAM i Malmö har inlett ett fördjupat dialogsamarbete med Samordningsförbundet Skåne Nordost med syfte att ta del…

2023-11-08

Uppföljning Kryddgårdenmodellen

En uppföljning av arbetet i Kryddgårdenmodellen har genomförts under hösten av utredaren i FINSAM. Denna presenteras…

2023-11-06

Dialog om Stockholmskraftens pilot

Måndagen den 6 november genomfördes den första gemensamma dialogen kring Stockholmskraften.

2023-10-31

Styrgruppsmöte Insikt

Insikt hade idag styrgruppsmöte med följande dagordning.

Om Finsam

FINSAM i Malmö är ett finansiellt samordningsförbund inom rehabiliteringsområdet. Förbundet bildades 2007 och ägs av Malmö stad, Försäkringskassan Malmö, Region Skåne och Arbetsförmedlingen Malmö.

Kontakt

  • FINSAM i Malmö
  • World Trade Center
  • Skeppsgatan 19
  • 211 11 Malmö

Hitta hit