2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2021-06-18

Finsam kopplar samman Arbetsförmedlingen och Funktionsstödsförvaltningen

Efter en beställning från en enhet inom Funktionsstödsförvaltningen har ett digitalt möte genomförts mellan en sekti…

2021-06-18

Styrgrupp FRAM

Den sista styrgruppen för FRAM innan sommaren har följande dagordning.

2021-06-17

Styrgrupp Avanti 2.0

Styrgruppen för Avanti 2.0 träffades idag.

2021-06-15

Nationell kommunikation kring värdet av FINSAM - målgrupper

FINSAM i Malmö deltar i en arbetsgrupp som jobbar med framtagande av en nationell kampanj med syfte att visa värdet…

2021-06-14

SUS nätverket diskuterar stöd till referensgrupp

FINSAM i Malmö har blivit inbjudna att delta i referensgrupp för framtagande av nytt rapporteringssystem som Försäkr…