2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2024-10-23

FINSAM i Malmö omvärldsbevakar kring tal till text lösningar inom socialtjänst

Daglig verksamhet har kontaktat FINSAM i Malmö med en förfrågan om att göra en omvärldsbevakning kring hur tal till…

2024-10-23

Protokoll klart styrelsemöte 241018

Styrelsen i FINSAM i Malmö har sammanträtt den 18 oktober och nu är protokollet från detta sammanträde signerat.

2024-10-23

Hur ser vi till att anpassningsbehov inte överträffar kompetens?

Rekryteringsservice, en del av Arbetsmarknadsavdelningen Malmö stad bjuder idag in till ett event med temat ”Anpassn…

2024-10-22

Förprojektering i samverkan i dialog

Idag träffades Arbetsmarknads- och socialförvaltningens resurser för extern finansiering, verksamhetssamordnare på A…

2024-10-22

Finsamsnack -verksamhetsplan 2025

Verksamhetsplanerna inför 2025 är i full gång att skrivas. Utifrån detta har FINSAM i Malmö i år valt att blicka ut…