2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2022-01-20

Planering strategimöte LÖK gemensamma insatser

Imorgon deltar FINSAM i planeringen av strategimöte för gemensamma insatser för de lokala överenskommelser mellan Ar…

2022-01-14

Nästa steg i Malmökraften

Styrgruppen på Malmökraften gav en arbetsgrupp från Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Arbetsmarknadsavdelningen…

2022-01-11

Utbyte med Samordningsförbundet Skåne Nordost

Idag träffades Samordningsförbundet Skåne Nordost och FINSAM i Malmö för att presentera erfarenheter och tankar fram…

2022-01-07

FINSAM i Malmö delar med sig av sin erfarenhet av poddinspelningar

Vet Ni!, FINSAM i Malmös podd, går in på sin tredje säsong 2022 och uppmärksammas av World trade center som vill att…

2021-12-20

God Jul och Gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna.