2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2021-11-30

Malmökraften uppmärksammas i nationell styrelseutbildning

Nationella rådet har tagit fram en partsgemensam digital utbildning som vänder sig till de som har eller ska ha ett…

2021-11-25

Verksamhetsplan, budget och intern styr- och kontrollplan beslutad

Styrelsen i FINSAM har fattat beslut om verksamhetsplan verksamhetsplan, budget och intern styr- och kontrollplan.

2021-11-25

Styrelseprotokoll underskrivet

Nu är styrelseprotokollet från styrelsemötet den 19 november underskrivet.

2021-11-23

Koppla samman kampanjen avslutas med mingel på Malmö Live

Ikväll avslutades kampanjen kring "koppla samman" på Malmö Live.

2021-11-23

Styrgrupp Utebliven etablering SFI

Styrgruppen för Utebliven etablering SFI träffades idag för andra gången.