2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-06-18

Finsam kopplar samman Arbetsförmedlingen och Funktionsstödsförvaltningen

Efter en beställning från en enhet inom Funktionsstödsförvaltningen har ett digitalt möte genomförts mellan en sekti…

2021-06-18

Styrgrupp FRAM

Den sista styrgruppen för FRAM innan sommaren har följande dagordning.

2021-06-17

Styrgrupp Avanti 2.0

Styrgruppen för Avanti 2.0 träffades idag.

2021-06-15

Nationell kommunikation kring värdet av FINSAM - målgrupper

FINSAM i Malmö deltar i en arbetsgrupp som jobbar med framtagande av en nationell kampanj med syfte att visa värdet…

2021-06-14

SUS nätverket diskuterar stöd till referensgrupp

FINSAM i Malmö har blivit inbjudna att delta i referensgrupp för framtagande av nytt rapporteringssystem som Försäkr…