2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-01-15

Slutrapport Avanti

Avanti har lämnat in en slutrapport för 2018-2020

2021-01-14

Samarbete mellan Försäkringskassan och Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelleborg fortsätter 2021-2022

Under 2017-2018 drevs ett FINSAM projekt för att etablera ett samarbete utifrån rehabkoordinatorer som jobbade på de…

2021-01-07

SUS uppdateras

Det nationella SUS nätverket har träffats och diskuterat vilka justeringar som behöver göras utifrån uppdateringar i…

2021-01-07

FINSAM i Malmö under 2021

Styrelsen i FINSAM i Malmö har tagit fram följande verksamhetsplan som förbundet kommer jobba efter 2021.

2020-12-17

God Jul och gott nytt år

FINSAM i Malmö kommer ha följande öppettider under helgerna.