2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2018-12-11

Referensgrupp på Tramadol Maria Malmö

Intresset kring Tramadolmissbruk och behovet av att hantera detta är stort.

2018-12-10

Chefsnätverk träffas i FINSAM

Idag träffades chefsnätverket i FINSAM

2018-12-10

Processledarutbildning inom FINSAM kör tredje gången

Som ett led i att stödja insatserna finansierade inom FINSAM har en processledarutbildning genomförts.

2018-12-07

Styrgrupp Malmökraften

Malmökraften har haft styrgruppsmöte idag

2018-12-07

Nationella rådets kommunikatör besöker Malmö

Syftet med besöket var att intervjua personal på Avanti och Aktivitetscenter utifrån deras långa erfarenhet av att a…