2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-12-04

LÖK gemensamma insatser

Styrgruppen för gemensamma insatser har valt att inleda ett arbete med att strukturera upp mål och arbetsprocesser,

2023-11-22

Årets sista styrelseprotokoll underskrivet

FINSAM i Malmös sista styrelsemöte för året har fått sitt protokoll underskrivet idag.

2023-11-22

Utbyte med samordningsförbundet Östra Östergötland

FINSAM i Malmö har utbytt erfarenheter med samordningsförbundet Östra Östergötland.

2023-11-21

Styrgruppsmöte Malmökraften

Idag hade Malmökraften styrgrupp. Följande togs upp:

2023-11-15

Insikter från försäkrade på Försäkringskassan

FINSAM i Malmö har fått ett uppdrag från Försäkringskassan under hösten att undersöka vilka utmaningar malmöbor uppl…