2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-06-17

Värdefullt - ett samtal om samarbete kring egenupplevd psykisk ohälsa

Vuxenpsykiatrin i Malmö/Trelleborg har framgångsrikt jobbat med att personer med egenupplevd psykisk ohälsa ska vara…

2020-06-17

Samarbete kring tro på medborgarens förmågor

Idag träffades Vaeksthuset, Malmökraften, Aktivitetscenter och FINSAM och diskuterade möjligheter till samarbete.

2020-06-11

”För Malmöborna. Tillsammans. Nu."

FINSAM har fått i uppdrag från chefsnätverket som innehåller de högsta cheferna i respektive organisation att jobba…

2020-06-10

Planering för att lämna in ansökan för projekt kring psykisk ohälsa

Styrgruppen på Aktivitetscenter diskuterar genomförandeplan för inlämning av projekt kring psykisk ohälsa

2020-06-04

Personer med egenupplevd erfarenhet bidrar med tankar till projekt

Idag håller FINSAM en workshop där personer med egenupplevd erfarenhet bidrar med tankar till en projektsatsning kri…