2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-04-06

FINSAM processleder diskussioner kring ansökan

Idag har representanter från Arbetsförmedlingen, Primärvården, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen samt vuxenutb…

2020-04-06

Hälsofrämjande etablering har digitalt styrgruppsmöte

Hälsofrämjande etablering har digitalt styrgruppsmöte och diskuterar läget utifrån nuvarande situation.

2020-04-03

Revisionen för FINSAM i Malmö görs digitalt

Årsredovisningen för 2019 års verksamhet ska slutrevideras idag med KPMG och både Malmös stads samt Regions Skånes r…

2020-04-03

DUA Nyanlända kör styrgrupp digitalt.

Idag har DUA Nyanlända styrgrupp via teams med bland annat uppföljning av jobbspåren.

2020-04-01

Clinical characteristics distinguishing tramadol-using adolescents from other substance-using adolescents in an out-patient treatment setting

Under åren 2017-2019 finansierade FINSAM i Malmö ett projekt kring Tramadol användning bland unga i Malmö. Nu har de…