2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2017-09-11

Regeringsuppdrag att utvärdera samordningsförbunden

Regeringen har gett Inspektionen för socialförsäkringen i uppdrag att utvärdera samordningsförbunden. Finsam i Malmö…

2017-09-11

Styrelsemöte 1 september 2017

På senaste styrelsemötet fattades bland annat beslut om en workshop i samband med arbetet kring FINSAM 10 år, insaml…

2017-08-31

Funderingar från insatserna

FINSAM finansierar i dagsläget åtta insatser. Vi har samlat insatsledare och diskuterat framgångar och utmaningar.

2017-07-11

Finsam i Malmö

Välkommen till FINSAMbloggen! Här kommer vi att dela med oss av vad ni gör ute i de verksamheter vi är delaktiga i s…