2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2022-04-27

KONFERENS OM VÄXTPLATS BOTILDENBORG

Hur kommer långtidsarbetslösa närmare och i arbete? I samarbete med Malmö stad driver Stiftelsen Botildenborginsatse…

2022-04-26

Regionalt nätverk FINSAM Skåne

Idag träffades det regionala nätverket i FINSAM Skåne i Eslöv och diskuterade förutsättningarna kring finansiell sam…

2022-04-21

Styrgruppsmöte FRAM

På fredag håller FRAM styrgruppsmöte. Följande står på dagordningen.

2022-04-21

Uppföljning 4 kommuner, 4 FINSAM och 1 Försäkringskassa

De fyra samordningsförbunden i Lund, Helsingborg och Skåne nordost har under våren jobbat med sina kommuner och med…

2022-04-20

Att leda kreativa och medskapande möten

Idag arrangerade FINSAM i Malmö tillsammans med David Ershammar en workshop kring att leda kreativa och medskapande…