2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2020-04-15

Digital styrgruppsutbildning för Malmökraften

Idag hade styrgruppen för Malmökraften styrgruppsutbildning digitalt.

2020-04-14

Nationellt SUS nätverk diskuterar utveckling av redovisning av resultat

Idag träffades det nationella SUS-nätverket digitalt och diskuterade utvecklingen av SUS samt även ett sätt att kunn…

2020-04-08

Mötas och medskapa online - en serie utbildningsträffar om möten online

Behovet att utveckla formerna för hur vi möts och arbetar tillsammans är stort. Hur kan vi mötas online och samarbet…

2020-04-08

Regionalt nätverksmöte FINSAM i Skåne digitalt

FINSAM i Malmö fortsätter att utforska möjligheterna med att mötas digitalt och koppla samman människor. Idag möter…

2020-04-07

Styrelsen i FINSAM i Malmö beviljas ansvarsfrihet

Vid revisionen av Årsredovisningen av FINSAM i Malmös verksamhet för 2019 beviljas styrelsen i FINSAM i Malmö ansvar…