2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2025-02-18

Referensgrupp samsjuklighet februari

FINSAM i Malmö är delaktiga i arbetet med samsjuklighetsreformen i Malmö. Bland annat kommer intervjuer med företräd…

2025-02-14

Aspia upphandlad aktör för redovisningstjänster

Då nuvarande avtal kring redovisningstjänster behövde förnyas la FINSAM i Malmö ut en anbudsförfrågan kring hanterin…

2025-02-13

FRAM tar sig an frågan kring tråkigt och repetetivt arbete

FRAM träffade idag Lunicore tillsammans med FINSAM för att inleda diskussioner om verksamhetsutveckling genom AI ell…

2025-02-12

Jobbet och jag 2025

Välkommen till en mässa för dig som söker jobb eller utbildning. Träffa och ställ frågor till arbetsgivare och utbil…

2025-02-12

Storstadsnätverk FINSAM träffas digitalt

I veckan träffades storstadsnätverket i FINSAM för att diskutera vad som händer i omvärlden som kan påverka 2025 års…