2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-11-14

Omvärldsbevakning kring tal till text med stöd av AI

Finsam i Malmö har under våren 2024 arbetat tillsammans med Funktionsstödsförvaltningen i Malmö stad och Lunicore kr…

2024-11-13

Styrgrupp FRAM november 2024

Årets sista styrgrupp innehöll både redovisning av resultaten för projektperioden men också dialog kring dilemman so…

2024-11-11

Årets sista styrgrupp för Lök gemensamma insatser

LÖK gemensamma insatser har under året arbetet i en styrgrupp med målen; skapa gemensamma insatser som för Malmöbor…

2024-11-08

Halmstadkraften på besök

I Halmstad har Halmstadkraften kommit igång inspirerat av Malmökraften. Idag besökte de Malmökraften och fick en för…

2024-11-08

FINSAM i Malmö presenterar sina erfarenheter kring att arbeta med Region Skåne

Finsam i Malmö har idag varit inbjudna för att presentera sitt arbete på ett återkommande möte för rehabiliteringsko…