2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

Fler nyheter

2025-02-26

Styrgrupp FRAM februari 2025

På torsdag har FRAM styrgruppsmöte och följande står på agendan.

2025-02-25

LÖK gemensamma insatser - styrgrupp

På fredag har LÖK gemensamma insatser styrgrupp. Följande dagordning är satt.

2025-02-24

Behovsanalys FINSAM i Malmö

Styrelsen i FINSAM i Malmö har gett ett uppdrag att genomföra en behovsanalys under våren 2025. Denna kommer fungera…

2025-02-18

Referensgrupp samsjuklighet februari

FINSAM i Malmö är delaktiga i arbetet med samsjuklighetsreformen i Malmö. Bland annat kommer intervjuer med företräd…

2025-02-14

Aspia upphandlad aktör för redovisningstjänster

Då nuvarande avtal kring redovisningstjänster behövde förnyas la FINSAM i Malmö ut en anbudsförfrågan kring hanterin…