2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2020-05-26

Kraften hos de många

FINSAM i Malmö har blivit inbjudet till ett nätverk för att diskutera möjligheterna med medskapande möten on-line. D…

2020-05-19

FACT för öppenvårdspsykiatrin i Malmö stad

FINSAM var idag med och arrangerade ett digitalt möte med vuxenpsykiatrin, Funktionsstödsförvaltningen och Arbetsmar…

2020-05-13

Styrgruppsmöte Malmökraften

På fredag har Malmökraften styrgruppsmöte.

2020-05-13

Dua nyanlända har digitalt styrgruppsmöte

Idag har DUA nyanlända styrgruppsmöte. Följande står på dagordningen:

2020-05-12

Aktivitetscenter kör workshop med 20 deltagare från FINSAMs alla medlemmar digitalt

Idag hade FINSAM en workshop digitalt inför att aktivitetscenter påbörjat arbetet med att ansöka om finansiering frå…