2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2018-05-15

”hej, hur är det med dig? Har allt gått bra?”

En sms-konversation inleds:”hej, hur är det med dig? Har allt gått bra?””hej Helene. Det går jättebra för mig. Börja…

2018-04-30

Processkarta på CaMp framtagen

Som ett led i arbetet med implementeringen av CaMp har en beskrivning av deras arbetsprocess tagits fram

2018-04-13

GDPR - FINSAM i Malmö

FINSAM i Malmö jobbar med att säkra sin verksamhet i enlighet med GDPR lagstiftningen

2018-04-10

Årsredovisning avklarad för 2017

Styrelsen i FINSAM och dess ledamöter beviljades idag ansvarsfrihet av revisorerna för verksamhetsåret 2017.

2018-03-28

Metodhandbok beviljas av FINSAM

Metodhandboken riktas till yrkesverksamma som arbetar med ensamkommande unga med psykisk ohälsa inom olika organisat…