2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2018-03-14

Framtidsforum. sociala aktiviteter, mötesplatser, sysselsättning och arbetsrehabilitering för personer med psykisk funktionsnedsättning och psykisk ohälsa

Välkommen till ett framtidsforum där vi tänker framåt! Forumet riktar sig till idéburna verksamheter och verksamhete…

2018-03-13

Möter du unga Malmöbor med psykisk ohälsa?

FINSAM bjuder in till seminarium om Unga Vuxna verksamheten primärvården inom Region Skåne driver i Malmö

2018-03-13

Kunddriven verksamhetsutveckling uppmärksammas nationellt

Den kunddrivna verksamhetsutveckling FINSAM stödjer har uppmärksammats i FINSAM Sverige.

2018-03-13

Liv - Arbetsliv 12 oktober 2018

Arbetet med den årliga inspirationsdagen som alla samordningsförbund i Skåne arrangerar är i full gång.

2018-03-08

Kunddriven verksamhetsutveckling NU KÖR VI!!!

Från och med 11 mars kommer Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen i Malmö testa nytt arbetssätt baserade på Malmö…