2017-10-27

"Man mår bättre, mindre deprimerad om man ha jobb".

Detta är vad en av Malmöborna som mött FINSAMs insats kunddriven verksamhetsutveckling uttalat

Den 1 oktober påbörjade vi arbetet i projektet. Vår förhoppning är att under året kunna förbättra samverkansformerna mellan Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Kunddriven Verksamhetsutveckling är den metoden som vi använder för att ta fram kundernas behov, upplevelse och förbättringsförslag. Just nu fokuserar vi på samarbetsformen ”kontaktmöte” och har fått en del insikter från kundintervjuer. Här kommer några citat från medborgare vi mött:

 

kdv2

Läs mer om Kunddriven verksamhetsutveckling i FINSAM i Malmö.

2024-10-07

Plötsligt händer det...

Rekryteringsservice, en del av Arbetsmarknadsavdelningen Malmö stad bjuder in till ett event med temat ”Anpassningsb…

2024-10-02

Seminarium kring implementering och spridning av Malmökraften

PwC har tagit fram en manual för spridning och implementering av Malmökraften. Denna kommer presenteras på Arbetsför…

2024-10-01

REKO styrgrupp på Ubåtshallen

FINSAM i Malmö är delaktig att administrera styrgruppen för REKO samarbetet mellan Vuxenpsykiatrin Malmö/Trelleborg…

2024-09-26

FINSAM i Malmö samlar chefsnätverk

Två gånger per år samlas de högsta tjänstepersonerna i Malmö inom primärsjukvården och psykiatrin, Arbetsförmedlinge…

2024-09-23

Ny revisor för FINSAM i Malmö

KPMG utser för statens räkning revisor åt FINSAM i Malmö. Vi tackar Johan Rasmusson för flerårigt arbete med revisi…