2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2020-06-26

Sommaren på FINSAM i Malmö

Vi på FINSAM i Malmö vill tacka alla våra samarbetspartners för en intensiv vår och vill samtidigt informera om våra…

2020-06-25

Utvärdering påbörjad av Malmökraften

Utvärderingen av Malmökraften är upphandlad och klar. Den första fasen att beskriva nuläge är igång med intervjuer…

2020-06-25

Malmö stad och Arbetsförmedlingen diskuterar samarbete

Malmö stad och Arbetsförmedlingen träffades idag och diskuterade samarbete genom FINSAM finansiering.

2020-06-23

Försäkringskassan och Malmö stad diskuterar samarbete

Idag träffades Försäkringskassan och Malmö stad för att diskutera ett utökat samarbete mellan sig via FINSAM.

2020-06-18

Styrelseprotokoll 5 juni 2020

Den 5 juni hade styrelsen i FINSAM möte. Följande beslutades: