2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-03-05

Avanti 2.0 lämnar slutrapport

Avanti 2.0 avslutades 2023 och lämnar med detta slutrapport för sina tre år men blickar också bakåt på de dryga 20 å…

2024-03-05

Över 20 års erfarenhet av att bedriva verksamhet kring utrikesfödda med migrationsrelaterad ohälsa.

Malmö stad har en lång erfarenhet av att arbeta med målgruppen utrikesfödda med migrationsrelaterad ohälsa. När Avan…

2024-03-05

Styrgrupp Utebliven etablering SFI

Utebliven etablering SFI hade idag styrgrupp och följande togs upp

2024-03-04

Jobbet och jag

Rosengårdsbiblioteket arrangerar Jobbet och jag för de som vill träffa arbetsgivare.

2024-02-29

FINSAM i Malmö inbjudet till att delta i verksamhetsplanering för SÖK och LÖKarna

Den strategiska överenskommelsen(SÖK) och de tre lokala överenskommelserna(LÖK) kommer under torsdagen och fredagen…