2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-03-20

FINSAM i Skåne träffar Region Skåne

På torsdag bjuder primärvårdsnämndens ordförande Lisa Flinth in alla samordningsförbunden till fortsatt dialog kring…

2024-03-20

AI inom daglig verksamhet

FINSAM i Malmö kommer tillsammans med Funktionsstödsförvaltningen inleda ett arbete med en förstudie för att undersö…

2024-03-19

Mötesformer på Försäkringskassan

FINSAM i Malmö har genomfört ett uppdrag på Försäkringskassan kring mötesformer.

2024-03-13

Malmökraften börjar jobba med implementeringsstrategi och förtydligad metodmanual kopplad till denna.

Malmökraften har som uppdrag under sin ESF finansiering att jobba med att sprida sig i Sverige och att implementera…

2024-03-11

LÖK gemensamma insatser

Idag träffades styrgruppen för LÖK gemensamma insatser för att jobba med de mål som tagits fram på den gemensamma ve…