2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2017-12-01

Samverkansmingel med FINSAMs insatser

Idag samlades alla Finsams insatser tillsammans med delar av styrelsen.

2017-11-29

Pressmeddelande: 2000 Malmöbor får tillgång till samordnad rehabilitering

Under FINSAMS flagga har Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Malmö stad och Region Skåne arbetat fram två gemensa…

2017-11-28

Avanti 2018-2020.

Styrelsen i FINSAM i Malmö har valt att bevilja ansökan om Avanti under åren 2018-2020.

2017-11-28

Aktivitetscenter 2018-2020

Styrelsen i FINSAM i Malmö har valt att bevilja ansökan om Aktivitetscenter under åren 2018-2020.

2017-11-28

Verksamhetsplan och budget 2018

Styrelsen i FINSAM i Malmö har antagit Verksamhetsplan och budget för 2018.