2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2017-10-18

En samverkansstrategi för att arbeta i FINSAM

Andra dagen på FINSAMs förbundschefsdagar inleddes med Magnus Simonsson, Samordningsförbundet Göteborg centrum som p…

2017-10-17

Förbundschefsdagar 17-18 oktober

På förbundschefsdagarna träffas förbundschefer i Sveriges olika Samordningsförbund och diskuterar aktuella frågor

2017-10-17

Vad upptar min tid just Nu?

Med denna fråga som utgångspunkt samlades chefer från FINSAMs medlemmar och diskuterade vad som sker i varje organis…

2017-10-13

Felrädsla

Idag är FINSAM i Malmö med och arrangerar den Regionala FINSAM dagen. Felrädsla var ett tema.

2017-10-12

Art of hosting

Idag jobbade FINSAM tillsammans med Malmö stad, ideella föreningar i Malmö, Försäkringskassan och Region Skåne med m…