2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-09-10

Stockholmskraften besöker Malmökraften

Malmökraften har under 2023 och 2024 jobbat för att sprida sina erfarenheter i Sverige vilket landat ner i att en St…

2024-09-09

LÖK gemensamma insatsers styrgrupp träffas

FINSAM i Malmö har under årets utsetts till ständig sekreterare för styrgruppen för LÖK gemensamma insatser. Idag ha…

2024-09-03

Höstens första styrelsemöte FINSAM i Malmö

Den 6 september har FINSAM i Malmö höstens första styrelsemöte. Följande står på dagordningen:

2024-09-03

Workshop kring normer och omedvetna fördomar

FINSAM i Malmö kommer tillsammans med Arbetsmarknadsavdelningen på Malmö stad, Lunds universitet och Norm consulting…

2024-09-03

Höstens första styrgrupp FRAM

Höstens första styrgrupp på FRAM har följande dagordning