2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2024-08-28

Styrgrupp Malmökraften - första för hösten

Styrgrupp Malmökraften träffades idag med följande dagordning.

2024-08-27

Tjänsteinnovation i välfärden - vinster och utmaningar FINSAM Landskrona Svalöv

Samordningsförbundet FINSAM Landskrona Svalöv bjöd idag in till samtal om tjänsteinnovation i välfärden.

2024-08-23

Implementeringsstrategi och metodmanual för Malmökraften och lokala/regionala Kraftverksamheter

PwC har under året haft i uppdrag att ta fram en implementeringsstrategi och metodmanual för Malmökraften och lokala…

2024-08-22

Administrativt stöd vid arbetet med LÖK gemensamma insatser

Lokal överenskommelse (LÖK) gemensamma insatser har utsett FINSAM som ständig sekreterare och alla deltagande organi…

2024-08-21

Implementeringssamtalen fortsätter kring Malmökraften

Idag fortsatte samtalen kring möjligheterna att implementera Malmökraften 2025 mellan alla deltagande organisationer…