2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-09-07

Utmaningar kring ADHD kommer diskuteras imorgon

FINSAM i Malmö kommer genomföra ett processledningssamtal mellan vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg, den offentliga pri…

2023-09-07

Avanti 2.0 har styrgrupp

Avanti 2.0 har styrgrupp idag

2023-09-07

Region Skåne bjuder in förbunden i i Skåne till samtal om rehabkoordinering

Idag träffas alla samordningsförbunden i Skåne och Region Skåne för att diskutera hur FINSAM på bästa sätt ska kunna…

2023-09-05

FINSAM i Malmö pratar AI med försäkringskassan

FINSAM i Malmö kommer under hösten att inleda samtal med sina medlemmar kring AI och utmaningar samt möjligheter att…

2023-09-05

En förfrågan om att genomföra en LFA workshop ställdes från två förvaltningar inom Malmö stad.

Arbetsmarknads- och socialförvaltningen samt Funktionsstödsförvaltningen har ställt en förfrågan om att FINSAM ska g…