2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2023-08-28

LÖK gemensamma insatser träffas

Styrgruppen för den lokala överenskommelsen kring gemensamma insatser träffades idag.

2023-08-24

Region Skåne bjuder in förbunden i i Skåne till samtal

Lisa Flinth, primärvårdsnämndens ordförande med särskilt fokus på FINSAM i Skåne och med erfarenhet av att ha varit…

2023-08-15

Utebliven etablering SFI startar igång sitt sista år med styrgrupp

Idag träffades styrgruppen för utebliven etablering SFI för att planera för det sista verksamhetsåret.

2023-08-15

Malmökraften inleder planering inför uppstart av ESF finansiering

Malmökraften har blivit finansierad av ESF för att arbeta med implementering och spridning av resultat under 2023 oc…

2023-07-27

Halvårssammanställning Insikt

Insikt syftar till att undersöka varför Malmöbor fastnar i långvarig arbetslöshet och att se över hur stödet från Ar…