2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-08-20

Samordningsförbundet Helsingborg och FINSAM i Malmö träffas

Idag träffas samordningsförbundet Helsingborg och FINSAM i Malmö och diskuterar eventuella möjligheter till samarbet…

2021-08-19

Uppdrag kring unga utrikesfödda kvinnor.

FINSAM i Malmö har blivit tillfrågade att delta i ett arbete med att inventera vilka gemensamma problem myndighetern…

2021-08-18

LinkedIn profilen utvecklas

FINSAM i Malmö har i våras startat en profil på LinkedIn. Under hösten kommer arbetet med denna utvecklas.

2021-06-29

FINSAM i Malmö utvecklar hemsidan i linje med lagen om elektronisk kommunikation

Nya direktiv i 6 kap 18 § i lagen om elektronisk kommunikation ställer andra krav på kommunikation för att lagkraven…

2021-06-29

Dialog kring ESFs nya programperiod

Svenska ESF rådet går nästa år in i en ny programperiod på sju år. Inför detta tar de kontakt med samarbetspartners…