2017-11-15

Kunddriven verksamhetsutveckling jobbar med hjärtan och åskmoln

Insatsen kunddriven verksamhetsutveckling fortsätter att möta Malmöbor denna vecka med fokus på kontaktmöten

Denna vecka har vi gjort kundresor om kontaktmöte. Vi har intervjuat kunder och kollegor och har identifierat hjärtan och åskmoln dvs positiva och negativa upplevelser av kontaktmöten. Vi har arbetat vidare med åskmolnen och fått en del insikter som kommer att ligga till grund för våra förbättringsförslag som vid senare skede skall testas i växthuset (pilot).

kunddriven2

2021-06-03

"Tillsammans gör vi skillnad" - Målgrupper

Arbetet med en gemensam nationell kommunikation från samordningsförbunden rullar vidare under parollen "Tillsammans…

2021-06-01

"Tillsammans gör vi skillnad" - Strategi

Arbetet med en gemensam nationell kommunikation från samordningsförbunden rullar vidare under parollen "Tillsammans…

2021-06-01

Referensgrupp kring nytt system för uppföljning av samordningsförbunden.

Idag träffades referensgruppen som finns som bollplank till genomförandeprojektet att ta fram ett nytt system för up…

2021-05-31

Utbyte kring olika erfarenheter av BIP forskningen från Vaeksthuset

Idag träffades delar av projektledningen på FRAM, Samordningsförbundet i Halland och FINSAM i Malmö för att utbyta e…

2021-05-26

FINSAM säkerställer administrationen av pensioner

KPA har lanserat tjänsten Förmånskollen för regioner, kommuner, och kommunala bolag. FINSAM kommer använda denna för…